| cz sk en

Divize Interiér design se zabývá výrobou a prodejem kancelářského nábytku investičním celkům, státní správě i soukromým subjektům. 
Každý zákazník má svého obchodního manažera, což zajišťuje vždy individuální přístup.

 

Projekty a realizace děláme na klíč. Tedy:

  1. Typový nábytek
  2. Atypický nábytek (recepce, kuchyně, vestavěné skříně apod.)
  3. Sedací nábytek
  4. Podlahové krytiny
  5. Žaluzie
  6. Stavební úpravy – výmalba, SDK příčky, skleněné příčky, elektrika apod.
  7. Designové doplňky do kanceláří atd.

 

Pracujeme systémem MYDVA – vaše spokojenost je i naší spokojeností:

  1. ÚVODNÍ KONZULTACE - prvním krokem na začátku každého projektu je schůzka se zákazníkem za účelem definování požadavků a vašich představ + zajištění podkladů k tvorbě návrhu.
  2. OFFICE MANAGEMENT – na přání zákazníka. Zjišťujeme informace o chodu a struktuře Vaší společnosti. Na základě těchto informací navrhnou naši architekti ideální a co nejefektivnější rozmístění nábytku.
  3. ZPRACOVÁNÍ PROJEKTU – zpracování vašich požadavků. Individuální přístup architekta k projektu. Vytvoření dispozic, vizualizací a případné technické výkresy k atypickým prvkům.
  4. PREZENTACE PROJEKTU - váš obchodní manažer profesionálně představí kompletní projekt na dataprojektoru.
  5. KONZULTACE, ZPRACOVÁNÍ ZMĚN, OBJEDNÁVKA.
  6. TERMÍNY DODÁNÍ – 4 týdny na standardní typový nábytek, 4-6 týdnů na atypické prvky. O předpokládaném termínu dodání budete informováni při objednání.
  7. REALIZACE - Kompletní realizaci projektu podle předem domluveného harmonogramu.
  8. DOPRAVA A MONTÁŽ - Při objednání našeho nábytku Vám rádi zabezpečíme montáž našimi vyškolenými pracovníky a zajistíme dopravu. Cena je vypočítávána rovnou při tvorbě cenové nabídky. Montážníci nábytek smontují, usadí na požadované místo a vše uklidí. Pracovní místo je tak připraveno k okamžitému užívání.
  9. SERVIS – zajišťujeme záruční i pozáruční servis. Zakládáme si na dlouhodobém vztahu se zákazníkem